Infiintarea si functionarea firmei
Iti doresti sa infiintezi o firma? Nimic mai usor! Ne spui dorintele tale si ele se vor traduce in portretul viitoarei tale firme. Daca ai deja o firma, stii de ce are ea nevoie: operatiuni la Registrul Comertului – prelungire/schimbare sediu, prelungire/schimbare administrator, cesiuni de parti sociale, majorare de capital, lichidare, fuziuni,divizari, etc., consultanta in domeniul fiscal sau alte domenii. Suntem gata sa face toate aceste lucruri pentru tine, astfel incat tu sa te poti concentra doar pe managementul companiei tale.
Relatia cu clientii si partenerii de afaceri
O afacere nu este o insula, nu poate fi complet independenta in peisajul de business autohton sau international. Aveti nevoie de furnizori, de clienti, de sponsori, totul se bazeaza pe principiul “serviciu contra serviciu”. Acest lucru este normal, problema apare atunci cand unul dintre parteneri uita sa isi mai achite facturile sau nu isi indeplineste deloc sau complet obligatiile asumate prin contractele incheiate cu firma dumneavoastra. Atunci, calea este una singura: apelati la noi! Vom incerca, mai intai, sa solutionam diferendul pe cale amiabila, caci negocierea este esenta comertului. Daca nu va exista dorinta de conciliere, vom merge in instanta, caci, dupa cum v-am spus, litigiile sunt specialitatea noastra! Fie recuperari de creante clasice,fie in cadrul procedurii insolventei, nu exista vreun litigiu la care sa nu ne pricepem.
E adevarat, ne place sa reparam relatiile de afaceri “stricate”. Dar si mai mult ne place sa va ajutam sa preintampinam problemele in acest domeniu. In acest scop va oferim serviciile de consultanta comerciala, pentru orice fel de tranzactii si contracte civile sau de afaceri. Cereti-ne sfatul privind miscarile pe care doriti sa le faceti si permiteti-ne sa va revizuim contractele pe care urmeaza sa le incheiati, veti observa imbunatatirile pe parcurs.
Relatia cu statul
Trebuie sa admitem, uneori, poate de prea multe ori in desfasurarea activitatii sale o firma depinde de stat. Fie ca vorbim de obligatia platii unor taxe sau impozite, de necesitatea obtinerii unor avize sau autorizatii din partea organismelor state sau de cazuri mai grave precum primirea unor sanctiuni din partea organelor statului, interactiune cu statul este continua si de multe ori neplacuta. Tocmai pentru ca intelegem acest lucru suntem gata sa va oferim toata asistenta legala necesara in vederea apararii intereselor dvs. in relatia cu statul si organismele sale. Serviciile noastre cuprind: asistenta in vederea anularii sanctiunilor impuse de stat, asistenta in vederea obtinerii avizelor necesare pentru desfasurarea activitatii, consultanta cu privire la taxe si impozite, consultanta si reprezentare in vederea incheierii de contracte cu statul – achizitii publice sau fonduri europene.
Relatia cu angajatii
Pana la urma, o firma este o fictiune juridica. Ea este, in realitate, formata din oamenii care presteaza munca in vederea atingerii obiectivelor firmei. De aceea, este foarte important, ca angajator, sa creati un mediu propice pentru angajati, pentru ca securitatea si stimularea lor se va traduce in profit pentru afacerea dumneavoastra. Va vom redacta contractele individuale de munca, atat pentru angajatii simpli,cat si pentru personalul administrativ si manageri, contractele de management, fisa postului pentru fiecare angajat in parte, Regulamentul de ordine interioara, precum si Contractul colectiv la nivel de unitate. Putem negocia, in numele dumneavoastra cu salariatii si sindicatele sau reprezentantii acestora. Va putem ajuta, totodata, sa stabiliti criteriile cele mai exact de evaluare a angajatilor, precum si clauze sau acorduri de confidentialitate. In cadrul domeniului nostru de expertiza intra si litigiile si conflictele de munca,precum si organizarea cercetarilor disciplinare, restructurari si concedieri.