GDPR-ul a adus cu sine o serie de cerinte suplimentare. Ar putea spune unii. Altii ar putea spune ca nu s-a modificat nimic.
Adevarul este ca depinde de domeniul in care activezi. Pentru mine, unul din cele mai enervante domenii este cel al asigurarilor. Daca ceri o simpla oferta de asigurare, e musai sa iti ceara CNP, copie de buletin sau altceva similar. Aceste lucruri se cer de regula direct la telefon sau pe email. Practic nu mai poti primi o oferta pentru ca agentul de asigurari are „camp de cnp in program” sau mai grav are musai nevoie de copia ta de buletin.
Mi se pare grav, gresit, eronat, atat din punct de vedere legal cat si din punct de vedere comercial. Daca nu poti sa-mi faci o simpla oferta fara copia buletinului sau fara cnp e clar ca n-ai inteles nimic din GDPR si nici din vanzari.
Daca lucrati in asigurari apelati la consultanti GDPR care chiar se pricep. Altfel, veti pierde clientii care vor refuza sa va dea CNP-ul la telefon sau buletinul pe email. Si nu vor fi putini acesti clienti.